dinsdag 26 februari 2013

Bremberg

Na het oefenen van gisteren, waren we nu klaar voor het echte werk, waarbij we startten bij de Bremberg. Je kunt hier alle kanten op. Er zijn pistes voor de beginners en ook een aantal voor de meer gevorderden. Ik zal altijd een beginner blijven, maar vooruit ik kom vooruit! En zoals meestal kwamen we ook weer wat bekenden tegen. Straks gaan we een bakje doen bij een andere familie uit onze woonplaats en morgen komt er nog een familie hierheen. Vandaar dat er vanmorgen ook nog wat gebakken moest worden. Zonder kunnen we niet...

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve mensen,

    Is de Marmor Kuchen gelukt en zo ja, mag ik een stukje?

    Herzliche Grüsse,
    Onkel J

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die Kuchen is gelukt en was sehr schnell helemaal aufgegessen... Dus dat stukje kunnen we helaas niet geven. Herzliche Grüsse... aus Assinghausen.

      Verwijderen
  2. Ik zie dat er weer een eind aan de pret is gekomen. Ik vond het leuk om weer mee te kijken, tot de volgende vakantie dan maar weer.
    TC

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.