woensdag 27 februari 2013

Mistig...

Vandaag waren we opnieuw bij de Bremberg aan het skieën. We vertrokken vanmorgen wat eerder, omdat we vanmiddag ook weer wat eerder in Assinghausen wilden zijn. Het was erg mistig. Dat was jammer. Ook was het behoorlijk koud. Onze haren waren wit bevroren door de mist, dat was dan weer wel een leuk gezicht. Toen we thuiskwamen ging Freek even lekker relaxen, met muziek aan in bed. Anne Laura en ik gingen nog even naar Ihre Kette, de lokale supermarkt. We hadden een flesje wijn nodig en daarom moest ik even mee. Nu vind ik dat ook altijd wel leuk hoor, in het buitenland in een supermarkt neuzen. Bepaalde dingen zie je in Nederland niet. Zometeen is het natuurlijk weer 'Flutlichtfahren' en daar moeten de meesten van ons ook weer heen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve mensen. Heb gisteren geprobeerd te reageren maar toen lukt het niet. Mijn vraag was: is de Marmor Kuchen gelukt en zo ja, kan ik een stukje krijgen?
    Herzliche Grüsse,
    OnkelJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen al weer de laatste dag! Dus geniet nog even...
    Vrijdag hopen we elkaar weer te zien. Het cadeau ligt al klaar!!

    Groetjes van pa, ma, Betty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles is al zo'n beetje ingepakt... Straks de spullen in de auto leggen en dan nog even skiën...
      Gezellig, tot vrijdag!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.