dinsdag 24 september 2013

We zijn weer op vakantie...

Gisteren vertrokken we voor een midweek naar Landal De Hellendoornse Berg in Haarle.
Rond 10.30 uur reden we weg uit Menheerse.
 Onderweg stopten we voor een hapje en een drankje bij La Place.


Tegen 14.00 uur waren we in het park. Ons huisje was al schoongemaakt, dus konden we er direct in.



Na alles opgeruimd te hebben en een bakje koffie/thee gingen we nog een eindje rijden door de omgeving. We kwamen o.a. in Wierden, waar we boodschappen haalden en op Bungalowpark Hoge Hexel, waar we een krantje kochten. Pa en ma hadden hier (voor mijn tijd ws) al eens een vakantie doorgebracht en er kwamen natuurlijk gelijk allerlei herinneringen boven.
Daarna moesten we even zoeken om weer bij het park terecht te komen, maar ook dat kwam weer goed.

Om 18.00 uur werden we in Timber's Brasserie verwacht, waar we een 3-gangen diner aten. Natuurlijk waren de dieetwensen van ma en pa van te voren goed doorgesproken, zodat daar geen problemen door konden ontstaan. Zelf at ik mosterdsoep met spekjes, gevolgd door een lamsstoofpotje met groenten en rijst en daarna een meloensoepje met meloenijs. Niet slecht toch?

Vanochtend stond ik om 7.30 uur op om een rondje door het park te lopen (goede gewoontes moet je in stand houden...). Ik kwam enkele hondenbezitters tegen, maar verder was het nog erg rustig en behoorlijk mistig. Ondertussen heb ik 2 bakjes koffie op en gaan we zo ontbijten.
Vandaag staat een bezoek aan Deventer (30 km.) op het programma!
Tot vanavond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.