vrijdag 27 juli 2012

Loch Lomond - update

Zoals jullie ondertussen wel gezien hebben, staan de foto's van gisteren online. Bij de dame van de receptie hebben we nagevraagd of er ergens in de buurt free wifi was. In het plaatsje Arrochar in het Community Centre (ruim 5 mijl van het vakantiepark) is er gelegenheid om te internetten. En daar zitten we nu dus! Anne Laura met haar iPod, Jan met zijn iPad en ik met de laptop... 

Vandaag zijn we naar Helensburgh geweest (20,6 mijl van ons vakantiehuisje). Een supermarkt vinden, valt hier niet mee. Maar Helensburgh is een wat grotere plaats en daar was er dus wel één. Daarna zijn we doorgereden naar Dumbarton, om alvast te kijken waar de kerk is waar we zondag naar toe willen. En ook die hebben we gevonden. 

 Dit is een fotootje van onze onderkomens. Het huisje van Jan en mij is links in beeld en dat van de rest een rij daarachter, allemaal met zeezicht of beter gezegd Lochzicht.




En nog wat foto's van Loch Long:




's Avonds heb ik met Tanja nog een avondwandelingetje gemaakt langs Loch Lomond.





3 opmerkingen:

  1. Ha Betty, wat een schitterende natuur! Echt heel mooi. Ik heb bedacht dat ik daar ook nog wel een keer naar toe wil...
    Groetjes en geniet er van hé!
    Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi allemaal,
    Wat leuk om jullie belevenissen te volgen van dag tot dag!
    Prachtige natuur zeg en gelukkig zie ik toch ook nog wel wat blauwe lucht tussen de wolken.
    Die is hier in Nederland net verdwenen.
    Fijne vakantie verder! Groetjes van ons allemaal aan jullie. The Hogchem family

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prettig wakker worden zo. Hoewel ik wel wat meer foto's verwacht in de loop van de dag!
    :-) Jullie beleven een prachtig avontuur en ik/wij (Jan heeft deze blog intussen ook op z'n laptop)genieten erg mee.
    Ik heb de mooiste 3 familie foto's van jullie intussen opgeslagen.
    Hier is de hitte verdwenen en ik hoop voor lange tijd. Heerlijk het is nu 20 gr. met wat bewolking, afijn geniet verder, tot de volgende keer.
    Jan en Corrie H.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.