vrijdag 6 juli 2012

Nogmaals Noorwegen...

En dat Geiranger Fjord vonden we vooral zo leuk, omdat we vanaf ons overdekte terrasje de hele camping in de gaten konden houden! Vooral als het plotseling begon te regenen, hadden we plezier om de chaos die ontstond. En wat waren we dan blij met ons comfortabele huisje. Kamperen, dat nooit!!
En omdat ik nu toch bezig ben, nog maar een paar fotootjes van de zomervakantie 2010.
En dit was mijn favoriete uitzicht:
En deze vind ik ook erg mooi. Ik dacht dat deze weg langs het Sognefjord liep:
Ja MissesB, als jij een blog met foto's gaat plaatsen, moet ik dat ook kunnen natuurlijk ;-) Dus bij deze!!

3 opmerkingen:

  1. Heel goed! Alleen kijk even naar de schrijfwijze van MissesB.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.